EmmaLisaphotography.blogg.se

Black friday treat

Publicerad 2016-12-08 09:00:00 i Allmänt,

Hej och godmorgon! 


Idag sitter jag och lyssnar på musik i mina nya, trådlösa hörlurar. Extremt bra ljud och såååå skönt att inte ha en sladd son trasslar in sig! 

Både gårdagen och dagen kommer att bjuda på en hel del treats om jag förstått det rätt. Gårdagen var fylld av saker. På jobbet var det fullt upp och därifrån lämnade jag och en kollega för att gå på visning av nyproduktion. Det var hyfsat krångligt att hitta dit och påvägen hem blev det lite sightseeing åt fel håll. Väl hemma var det bara att byta väska och springa till bussen. Tandläkaren nästa. Hela och fina tänder, fanns ingenting att klaga på. Tillbaka till jobbet. Kuvertera och frankera 153 som sedan skall läggas i postlådan. Så min gårdag var minst sagt fullproppad. 

Dagen kommer förmodligen att bjuda på massor av samtal och ont om raster. Efter jobbet har jag hört att sambon planerar lite julbak så förhoppningsvis kommer jag göra lite pepparkakshus i eftermiddag! 

Igår fick jag äntligen hem de produkter jag klickade hem på black friday! Bilder tänkte jag visa senare. 

Hoppas ni får en fin torsdag.

Kram,
EmmaLisa 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela