EmmaLisaphotography.blogg.se

December 1st

Publicerad 2016-12-01 08:58:32 i Allmänt,

Hej och godmorgon.

Jag tänker fatta mig ganska kort. Jag fick ett förslag i kommentarerna för några dagar sen om att jag borde göra ett juligt inlägg per dag fram till julafton. Detta tycker jag låter som en bra idé och idag får jag äran att publicera det första juliga inlägget!

Idag öppnade jag första luckan på min bodyshop-kalender och vad som var dolt bakom den kan ni se nedan!

Hoppas ni får en fin tisdag. Snart är det helg!

Kram,
EmmaLisa


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-01 16:45:25

Skulle du kunna göra ett litet tjejsnack? Om hur puberteten har påverkat din kropp och dig som person? Vilka svårigheter fick du, endel får ju problem med finnar tex

Svar: Spännande topic! Ser fram emot att göra ett sådant inlägg!
emmalisaphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela