EmmaLisaphotography.blogg.se

December 2nd

Publicerad 2016-12-02 09:43:00 i Allmänt,

Hej och godmorgon!
 
Idag sitter jag och skriver mitt inlägg innan jag ska till bussen! Hittade lite tid att spendera så ansåg att detta var ett bra sätt att spendera den på.
 
Idag är det äntligen fredag. Förutom fredag så är det andra december och den andra luckan av min adventskalender är öppnad. En helt okej lucka med bath gloves som innehåll. Om jag ska vara ärlig så har jag aldrig testat såna förut men jag kan tänka mig att de är riktigt bra om man ska scrubba rent huden. Får ta och testa nästa gång jag duschar! (Vilket borde vara idag efter jobbet då jag kommer hem frusen.)
 
Imorse när jag vaknade så låg sambon och kollade på telefonen. Efter en stund sa han: visste du att man kan ladda ner filmer från netflix nu? Jag trodde han skojade. Man har aldrig kunnat ladda ner filmer från netflix och någonstans har jag läst och hört att man aldrig kommer kunna det. Men tydligen har detta ändrats och jag kan inte vara lyckligare! På bussen sitter jag oftast med ett avsnitt av serier på mobilen (om jag inte skriver blogginlägg det vill säga) via viaplay. Men nu kan man alltså titta på nerladdade serier på netflix och viaplay!! Tror denna överraskning nästan var bättre i adventskalendern än vad handskarna var. Det får vi väl se! Eftersom jag nu skriver klart morgonens inlägg så har jag möjligheten att testa den nya funktionen på mobilen nu på bussen.
 
Hoppas ni får en dunderbra fredag!
 
Kram,
EmmaLisa
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-12-02 13:45:53

Själv brukar jag gilla deras "bollar" (typ en sån här: http://www.thebodyshop.se/kropp-bad/accessoarer/wild-argan-bath-lilly.aspx) mer då de är smidigare att använda, men jag har hört att rakningar håller längre om man skrubbar huden innan. Får testa med vantarna jag fick idag ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-12-02 17:43:43

Skulle du kunna hinna med ett önskar inlägg ikväll?❤

Svar: Ett inlägg blev det, kanske inte det du önskade. Men det kommer :)
emmalisaphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela