EmmaLisaphotography.blogg.se

Fjärde hål?

Publicerad 2016-12-06 07:45:57 i Allmänt,

Hej och godmorgon!

Idag kommer inte inlägget att vara julrelaterat. Eller det beror ju självfallet på hur man ser det. Vilket som..

Jag skulle vilja fråga er hur många piercing-hål ni har. Just nu har jag tre stycken (2st i ett öra och ett i det andra). Men planen jag har är att ha fler än så. Jag hade gärna velat ha 3st i ett öra och även en navelpiercing någon gång i framtiden. Problemet med mina hål är att de aldrig läker. Det tog närmare 2år innan mina två första hål läkte och det tredje hålet har ännu inte läkt. Processen är lång och svår med resultatet blir underbart vackert! Jag älskar glitter och glamour och har ända sedan liten drömt om hål i mina öron, men det dröjde bra länge innan jag faktiskt fick ta hål.

Piercingar är för mig inte bara en form av utsmyckning utan även en del av ens personlighet, precis som klädstil, håruppsättning och val av smink (med/utan/mycket/lite). Håller ni med mig?

Hoppas ni får en fin dag och att ni tyckte om detta inlägg. Jag skickar med en bild på när jag nyligen tagit det tredje hålet i mitt högra öra.

Kram,
EmmaLisa


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela