EmmaLisaphotography.blogg.se

Julklappstips 2016

Publicerad 2016-12-04 21:36:07 i Allmänt,

Hej och godkväll.
 
Dagens inlägg blir lite längre än vad jag har tänkt mig tidigare då jag helt missade att göra ett julinlägg under gårdagen. Vi drar igång! ((Kommer att låna bilder från google för att ni skall se vad jag menar.))
 
1. Personliga foto-produkter
Mitt första tips på julklapp till nära och kära är en personlig fotoprodukt. Busenkelt att själv skapa och riktigt snygg finish till ett bra pris. Julklappen blir personlig och något som blir extra uppskattat. Ett tips på hemsida som tillverkar fina fotoprodukter till ett överkomligt pris är www.photobox.se. En fin kalender till dina föräldrar eller ett personligt skal till dina syskon eller vänner.
2. Neccesär/sminkväska
Nästa tips är en neccesär eller sminkväska. Detta är något som alla behöver när man reser eller sover borta. Sminkväskor blir slitna och fulla med gammalt smink och neccesärer blir efter ett tag smutsiga. Jag rekommenderar denna prisvärda och fina sminkväska/neccesär från www.fyndiq.se. Finns i olika färger och storlekar.
3. Mobilskal
Mitt tredje tips är mobilskal som alltid fungerar som en bra julklapp. Marble/marmor-skal är något som blivit riktigt poppis under de senaste månaderna och något som jag personligen tycker är extremt snyggt! Ett mobilskal är både en fin julklapp och något som de flesta behöver. Om inte för att det är snyggt så är det för att det skyddar telefonen mot skador. Även detta tips kommer från www.fyndiq.se.
4. Make-upsvamp/brushegg
Fjärde tipset är något som främst är till för kvinnor, men män kan självfallet också använda sig av detta. Personligen så kan man aldrig få för många make-upsvampar eftersom det är en förbrukningsvara och snabbt blir obrukbara. Bakterier bildas snabbt i svampar och mitt bästa tips är att ofta byta mot nya då det är svårt att rengöra dem och få bort alla bakterier. Något som kan göra det lättare att rengöra sina borstar däremot är ett så kallat brushegg. Tillsammans med ett brushegg, tvål och vatten kan man få bort en hel del gammalt smink. De kan nästan bli som nya!
5. Doftljus
Tips nummer fem är inget mindre än doftljus. Detta är inte något som jag rekommenderar att ge till personer med känslighet för starka dofter men annars så kan jag alltid rekommendera ett sprakande vackert doftljus. Speciellt nu till mörkret och vintern är det superfint med lite levande ljus vid middagen eller framför fredagsfilmen. Dessa doftljus är från rituals men ljusen från WoodWick och Yankee candles är också helt otroligt gott doftande. Ljusen från WoodWick sprakar dessutom som en brasa.
 
6. Chrome Cast.
Sista tipset för detta inlägg är inget mindre än en härlig chrome cast. För er som inte vet vad en chrome cast är så kan jag berätta för er. Det är en liten sak som man via HDMI kopplar in till tv:n och sedan kan man streama film/serier/youtube-klipp och massor annat från mobilen till tv:n. Riktigt smart och otroligt prisvärd!
 
Hoppas ni får en fin söndagskväll.
 
Kram,
EmmaLisa
 
 

Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela