EmmaLisaphotography.blogg.se

Sleeping beauty

Publicerad 2016-12-09 07:45:48 i Allmänt,

Hej och godmorgon.


Äntligen fredag igen. Veckan har varit påfrestande så jag ser fram emot en helg med lite vila (förhoppningsvis). Ytterligare ett gäng kommer på söndag för att titta på lägenheten och äta lunch. Jag har inte träffat sambons kusiner på jättelänge så det kommer nog bli kul!

Igår kväll fick jag mig en liten överraskning då min barndomskompis kontaktade mig och frågade om vi kan hitta på något idag. Så idag ska jag umgås med henne och en till barndomsvän efter jobbet. Förhoppningsvis tar vi det bara lugnt då jag kommer vara rejält trött. Men eftersom de båda också jobbar så chansar jag på att de känner samma sak! 

Bakandet av pepparkakshusen gick bra, bortsett från att båda förpackningarna var trasiga! I år använde vi oss av smält socker istället för kristyr och fick huset att faktiskt stå upp. Däremot ser de lite halvtaskiga ut, men med lite dekorering ovanpå så ska de nog bli fina.

Hoppas ni får en underbar fredag och en härlig och välförtjänt helg! 

Kram,
EmmaLisa 


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-12-09 10:22:01

Just det! Kom på en sak, vilka födelsedags presenter fick du?:3❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-12-11 13:17:39

Godmorgonnn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela