EmmaLisaphotography.blogg.se

Fresh eyes đŸŽ”

Publicerad 2016-11-25 08:03:14 i AllmÀnt,

Hej och godmorgon!

Jag vet inte om ni har hört lÄten i rubriken, men jag tycker att ni borde lyssna pÄ den. Den Àr riktigt bra!

AlltsÄ wow vilken soluppgÄng! Den innehÄller alla fÀrger som Àr möjliga. NÄgon mer Àn jag som sett den imorse?

Men det var inte alls det jag skulle prata om idag. Idag ska jag efter jobbet gÄ lite pÄ stan och börja leta lite julklappar. PÄ kvÀllen sen sÄ ska jag Äka till Arlanda för att hÀmta sambons syster och mamma som har haft tiden att Äka till London (inte alls avundsjuk). Det Àr allt dagen har att komma med, sÄ vitt jag vet.

Kram,
EmmaLisa


Liknande inlÀgg

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela