EmmaLisaphotography.blogg.se

Solsken på en torsdag

Publicerad 2016-11-24 09:09:28 i Allmänt,

Hej och godmorgon.

Nu sitter jag på bussen (som vanligt) och skriver. Gårdagen var bra och vi hade det trevligt hos farmor med middag och släktträff. Det blev potatisgratäng med kallskuret, något som aldrig sitter fel! Jag lyckades få med mig en låda hem också så det blir samma sak i dagens matlåda.

Kommer slänga med en bild på gårdagens outfit som jag fick sambon att ta strax innan vi skulle sova igårkväll.

Ovanpå detta får ni se några bilder på hur mina naglar ser ut just nu. Måste säga att jag starkt rekommenderar depends gellack om man vågar gå emot alla allergiska reaktioner som det pratats om. Just denna gång använder jag mig av "plum rose", en härlig och smått gråtonad rosa. Jag gillar inte skrikiga färger så därför älskar jag denna! Ovanpå har jag lagt lite glitter på några av naglarna bara för att jag ville. Nagellacket håller i flera veckor (beroende på hur du målar på det och sköter naglarna ofc) och ser alltid lika nymålade och fina ut! Det negativa med lacket är att det kan vara svårt att ta bort. För min del så brukar jag kunna "skrapa" av det från nageln efter två veckor om jag vill byta, men det finns också borttagningsmedel speciellt designade för att ta bort just detta lack. För vissa fungerar det bra, för andra inte.

Snart är jag framme vid jobbet så därför kommer jag avsluta mitt inlägg här. Hoppas ni får en fin dag!

Kram,
EmmaLisa


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-24 14:07:38

Fin!

Postat av: Sandra

Publicerad 2016-11-24 16:10:24

Du tror inte att du hinner med ett inlägg på kvällen ibland?

Svar: Jag kan försöka!
emmalisaphotography.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-24 17:27:33

har du smink på dig på den här bilden? tips på inlägg man skulle vilja se på bloggen: outfit tips, without/with makeup, vardags sminkning, inrednings bilder, kärleks collage, du nu och då collage etc.!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela