EmmaLisaphotography.blogg.se

Storm och snö

Publicerad 2016-11-28 10:00:00 i Allmänt,

Hej och godmorgon.

Egentligen är det ingen god morgon då jag sitter på bussen mot jobbet med riktigt ont i magen. Jag hoppas verkligen att det ger sig snart!

Helgen bjöd på diverse roliga saker. Till och börja med så tog jag och en kollega en spontan utelunch i fredags vilket var riktigt trevligt. Jag har verkligen fina kollegor! Efter jobbet råkade det bli lite black friday shopping både på stan och via nätet. Oops.

Sen åkte jag hem innan vi snart skulle iväg igen för att hämta sambons syster och mamma på Arlanda. En lång väntan blev det eftersom jag och sambon tog fel på tiden, tror att vi satt där i en och en halv timme totalt..

På lördagen åkte vi till min familj och mina marsvin för att hämta min bror som tjatat om att få sova hos oss ända sedan vi flyttade in. Det blev en riktig spelkväll, sambon och brorsan satt och spelade sitt och jag spelade mitt.

På söndagen hade vi blivit bjudna till kusinerna för julbak. Kan inte påstå att jag bakade så mycket utan istället hjälpte jag kusinen med lite skoluppgifter och gosade med katterna. Men saffransbullar blev det ändå och otroligt goda var dem! Påvägen hem råkade det bli ett oplanerat stopp på Gränby med inköp av lite julklappar och en adventskalender till mig.

Förra året var första gången jag fick en kalender av sambon och jag var till en början lite besviken på dess innehåll. Men nu i efterhand så kan jag säga att jag haft riktigt mycket användning av produkterna i kalendern. I år har jag valt att uppgradera mig och köpa en lite dyrare kalender i förhoppning om att produkterna kommer vara ännu bättre.

Kan varmt rekommendera The Body Shops julkalender. Den må va dyr, men produkterna i den har du användning av hela året! Jag har lånat en bild från google på kalendrarna så att ni får se hur de ser ut!

Annars hoppas jag att ni får en fin dag!
Kram,
EmmaLisa


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-28 14:07:50

Omg kom på en rolig idé med tanke på julkalender, kan inte du göra ett juligt inlägg alla dagar fram till julafton?

Svar: Låter riktigt kul! Har du några förslag på vad inläggen kan handla om? :D
emmalisaphotography.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-28 15:52:01

Haul?

Svar: På det jag shoppade på black friday?
emmalisaphotography.blogg.se

Postat av: sandraz

Publicerad 2016-11-28 20:21:09

vrf svarar du inte på kommentarer? och vrf gör du inte fler variationer av inlägg?

Svar: Anledningen till varför jag inte svarar på vissa kommentarer är för att det står tips på saker jag ska göra. Om jag svarar på dem så glömmer jag lätt bort vad ni vill att jag ska göra för inlägg :) det blir mest vardagsinlägg för min del då jag inte hinner mycket annat.
emmalisaphotography.blogg.se

Postat av: Rebecka

Publicerad 2016-11-28 23:57:36

Jag och mamma har delat på Body Shops kalendrar i flera år. De ger perfekta små presenter som man kan dela ut under året och ansiktskrämerna som man får nästan varje år räcker precis ett år för mig :D
I år får jag ha den i Visby tills jag kommer hem ;)

Svar: Håller med dig! De räcker läänge!
emmalisaphotography.blogg.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-29 10:22:01

vad som helst som har lite jul i sig!
ja det från black friday:)

Svar: När jag fått hem allting så kan jag göra en sådan! :)
emmalisaphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela