EmmaLisaphotography.blogg.se

Tatuering

Publicerad 2016-11-25 14:00:00 i Allmänt,

Hej.

Som rubriken lyder så sitter jag och funderar lite grann på tatueringar. Jag har alltid sagt till mig själv att jag någon gång ska skaffa mig en och nu kan jag faktiskt göra det om jag vill. Jag planerar inte att ha något stort som tar upp hela armen eller ryggen utan något litet och gulligt. Problemet är min rädsla för nålar som gör att jag inte vet om jag vågar. Någon som har tatuerat sig? Gör det ont? Är det värt det?

Tänkte ta med några lånade bilder från google om vilken slags tatuering jag är intresserad av att ha. Vad tror ni, skulle jag passa i tatuering?

Kram,
EmmaLisa


Liknande inlägg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-11-25 20:10:38

Dagens outfit please och ja asså kanske inte så jätte smart om du är nål rädd om du inte vill utmana dina rädslor

Svar: Men jag undrar om det kanske är värt det :)
emmalisaphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela