EmmaLisaphotography.blogg.se

❝Morning haze❞

Publicerad 2017-11-17 09:00:00 i Allmänt,

Hej och godmorgon!

Vilken otroligt vacker morgon, kyligt med otroligt vackert. Jag kan bara ta och tacka morgonpromenaden med Cleo - annars hade jag nog inte kunnat få se soluppgången och dimman som lagt sig så vackert längs med marken.

I skrivande stund sitter jag med min dagliga smoothie med guarana och en färsk mango skuren i småbitar. Eftersom jag inte dricker kaffe så fungerar guaranan som min koffeinkick på morgonen. 

Idag är det fredag, kan inte annat än påstå att veckorna går snabbt nu. I helgen ska jag och sambon ha film-/spelkväll(ar) tillsammans med mina syskon. Jag och brorsan har redan bestämt att vi kör på ett SAW-maraton till att börja med.

Hoppas att ni alla får en fin fredag och en härlig helg! 


Kram,
EmmaLisa 


Liknande inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela